ارسال مطلب جدید
ویرایش

جالبه!! سرتون رو تکون بدین تا تصویر رو ببینین!!

 

 

تصویری که دیده میشه تقریباً تصویر زیره

 

 

ادامه →

نقاشی و خلاقیت در حد المپیک

 

::نقاشی های بیشتر در ادامه ی مطلب::

ادامه →

آموزش هشت شوخی کامپیوتری

           

آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در اینجا تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.

 

1_آیکون‌های دسکتاپ را ناپدید کنید تا دوستتان کمی نگران شود
disapear-desktop

این شوخی بسیار ساده است و برای انجام آن فقط به چند ثانیه زمان نیاز دارید. زمانی که ماوس کامپیوتر دوستتان به دست شما افتاد، بدون اینکه کسی متوجه شود، روی Desktop کلیک راست کرده و با استفاده از گزینه View تیک مربوط به Show Desktop Icons را بردارید تا همه آیکن‌های روی دسکتاپ ناپدید شوند. همه چیز برای سرکار گذاشتن دوستتان آماده است. با این کار دوست شما تصور می کند که تمام فایل‌های روی دستکتاپ حذف شده است.

ادامه →

عید مبعث مبارک

              

          mabas patugh ir 12 کارت پستال هاي عيد مبعث

ادامه →

وقتی سرعت باد زیاد باشد


S A L I J O O N

::به ادامه ی مطلب بروید::

ادامه →

بهانه‌های کوچک خوشبختی

 

بهانه‌های کوچک خوشبختی

همه ما می‌خواهیم شاد باشیم و اغلب هم در تلاشیم با دستیابی به ماشین جدید، خانه بزرگ و یا پیشرفتی در محل کار؛ هدف گریزپای «شاد بودن» و داشتن زندگی رضایت بخش را به چنگ آوریم.

 

بهانه‌های کوچک خوشبختی


با این همه، معمولاً با خرید ماشین نو، خانه بزرگ و یا رسیدن به موقعیت بهتر شغلی باز هم به اندازه‌ای که انتظارش را داشته‌ایم، شاد نمی‌شویم. اما تغییراتی هم هستند که می‌توانند شادی بیشتر و پایدارتری را برای شما به ارمغان بیاورند. پنج راه زیر تنها بخشی از راه‌های رسیدن به شادی دیرپاتر در زندگی است:

۱) برای خودتان زمان بیشتری صرف کنید.
احساس اینکه زمان کافی برای صرف وقت با خانواده‌مان نداریم یا این احساس که نمی‌توانیم زمانی را به فعالیت‌های شخصی‌مان یا هر چیز دیگری که به ما حس زندگی دهد اختصاص دهیم باعث خواهد شد که استرس داشته و ناشاد باشیم. اگر دوست دارید تا سال آینده همین وقت به میزان قابل توجهی سطح شادی و رضایت خود را از زندگی افزایش دهید، بهترین راه گنجاندن یک وقت خالی در برنامه روزانه‌تان است. برای چیزهایی که واقعاً دلتان می‌خواهد که انجامشان دهید. برای این کار می‌توانید:

الف) برنامه‌تان را تصحیح کنید: شاید بتوانید با حذف یک برنامه زمان خوبی را به کارهایی که خیلی وقت است دوست داشته‌اید انجام دهید اختصاص دهید، بدون آنکه چیز زیادی را از دست بدهید.

ب) یاد بگیرید که کارها را «محول» کنید: یک فکری بکنید، ببینید آیا مسئولیت‌هایی در محل کار یا در خانه ندارید که قابل محول‌کردن به دیگران باشد. آنها را محول کنید.

ج) یاد بگیرید که «نه» بگوئید: قبل از آنکه هر مسئولیت جدیدی را بپذیرید، به دقت به تاثیرات آن، هم تاثیرات مثبت و هم تاثیرات منفی، بر زندگی‌تان فکرکنید. یاد بگیرید که در مقابل درخواست‌های غیرضروری، نه بگوئید تا بله‌ای به خودتان گفته باشید.

::به ادامه ی مطلب بروید::

ادامه →